پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی عاشورا

پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی عاشورا
پیوندهای روزانه

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش پورتال خبری و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهروحیدیه به شرح  ذیل اعلام می گردد.

 

1 مسعود ناجی 5633

2 سکینه حبیبی 4339

3 علیرضا خدادادی 3660

4 محمدرضا شیرعلی بیکی 3636

5 عباس شش دهی راد 3628

6 علی خزائی 3307

7 امیر فرد 3132

8 نصراله امینی 2876

9 حمید رستمی 2859

10 رضا بغدادی 2628

11 محمدرضا تهی دست 2392

12 حسن رضا کرمی 2206

13 محمد افشار 2190

14 علی صفائی یارعزیز 1979

15 مهدی هفت لنگی 1961

16 داود مغانی 1941

17 بهروز سلگی 1817

18 محسن محمودوند 1782

19 مجید بقائی 1757

20 بهزاد سلگی 1638

21 لیلا امینی سراب بادیه 1557

22 فهیمه عرب بافرانی 1492

23 مسعود افشار 1165

24 علی اکبر پردل پاشاکی 1041

25 رزاق کیانی 1003

26 احمد لطفی 982

27 کلثومه رحیمی 821

28 نادر بدیعی 805

29 محمود محمدی 743

30 محمد خراسانی 388

31 غلامرضا احمدی 158

32 مرتضی محمدی موسوی 88

  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰

در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.


http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22951/C/13920326_0122951.jpg


رهبر انقلاب اسلامی در این پیام ۶ نکته را خطاب به ملت و رئیس‌جمهور منتخب تشریح کردند. متن کامل پیام را از این لینک و اینفوگرافیک آن را از اینجا تماشا کنید.

  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰
در پی حماسه‌ی با شکوه و تاریخی ملت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تشکر و قدردانی خطاب به مردم ایران صادر کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام با اشاره به حضور متراکم و خیره کننده ایرانیان مومن و غیور در صحنه حماسی انتخابات، این حضور عظیم را نشان دهنده رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان حسود خواندند و تأکید کردند: پیروزِ حقیقی انتخابات، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمّم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.



متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
صحنه حماسی و پُرشور انتخابات در روز جمعه‌ی ۲۴ خرداد، آزمون خیره‌کننده‌ی دیگری بود که چهره‌ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده‌ی سیاسی و پای فشردن بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق‌های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع ورزان شد.
حماسه‌ی حضور شما پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه‌ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.
ایرانیِ مومن و غیور در انتخابات دیروز، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه‌ی متین و خردمندانه با جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار، با زیبایی و چیره‌دستی هرچه تمام‌تر به تصویر کشید و کشور خود و منافع ملی خود و آینده پُرتلاش و امیدوارانه خود را بیمه کرد.
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ‌ناپذیر و چهره‌ی پُرنشاط و مصمم و دل سرشار از  امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.
اینجانب با خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند حکیم و علیم، جبهه‌ی سپاس بر زمین می‌سایم و خود و شما را به ذکر و شکر و قدرشناسی این نعمت بزرگ فرا میخوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولی الله الاعظم روحی‌فداه و تبریک به ملت عزیز و به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ حسن روحانی نکاتی را به ایشان و همه آحاد ملت عرض میکنم:

۱- اکنون که حماسه‌ی سیاسی و نقطه اوج آن در جمعه‌ی بیست و چهارم خرداد با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسیده است، هیجان و التهاب روزها و هفته‌های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت داده و طرفداران نامزدهای رقیب در آزمون بردباری و متانت و دانایی نیز جایگاه شایسته‌ی خود را به  دست آورند. هیچ احساسی، چه شادمانی و چه ناشادمانی، نباید کسی را به رفتار و گفتاری دور از شأنِ خردمندی و فرزانگی وادار کند. نگذارید بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌های پلید خویش کنند. وحدت ملی و رفق و مدارا پشتوانه‌ ی امنیت کشور و خنثی‌کننده‌‌ی ترفندهای دشمنان است.

۲- رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌‌ی ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آنند، به آنان کمک و با آنان همکاری صمیمانه کنند.

۳- اکنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت کار و اقدام است. رئیس‌جمهور منتخب، تا روز پذیرش رسمی مسئولیت، دارای فرصت ارزشمندی است که شایسته است بیشترین بهره از آن برده شود و کارهائی که شروع مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، بدان نیازمند است، بی درنگ آغاز گردد.

۴- تحقق حماسه‌‌ی انتخابات، بدون شرکت و رقابت و تلاش دیگر نامزدهای ریاست جمهوری امکان‌پذیر نبود. لازم میدانم از همه شخصیت‌های محترمی که پای در این میدان نهاده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، صحنه‌ی مسابقه ئی شورانگیز را آفریدند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.

۵. و نیز لازم میدانم از همه‌ی آحاد ملت که این بار نیز حادثه‌ای ماندگار خلق کردند، بویژه از حضرات مراجع معظّم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و سیاسی و فرهنگی که در ترغیب به مشارکت، نقش‌های ارزنده ایفا کردند، و نیز از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بویژه وزارت کشور و شورای محترم نگهبان که زحمات طاقت‌فرسای این هفته‌های پُرکار را صبورانه تحمل کردند و با امانت کامل، این بار سنگین را به سرمنزل رساندند، و نیز از مأموران پُرتلاشی که امنیت این پدیده‌ی حساس را در کشوری با این وسعت، تا اقصی‌نقاط آن تضمین کردند و همچنین از همه‌ی دستگاههای همکار آنان، صمیمانه تشکر کنم و اجر وافر الهی را برای آنان مسألت نمایم.

۶. لازم میدانم به شکل ویژه از رسانه‌ی ملی و دست‌اندرکاران محترم آن که شور انتخابات را رهین تلاش هنرمندانه و مبتکرانه‌ی خود ساختند و راوی صادق و صریح گرایش‌ها و اندیشه‌ها و هدفهای نامزدان ریاست جمهوری شدند و چگونگی دست بدست شدن قدرت در نظام جمهوری اسلامی را به شکل آشکار در برابر چشم جهانیان گذاشتند، تشکری بسزا و بلیغ کرده، اجر و توفیق آنان را از خداوند مسألت نمایم.

در پایان بار دیگر با خشوع و ابتهال، نعمت‌های بزرگ الهی را سپاس گفته و با تکریم یاد امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران عالی مقام، آینده‌ئی هرچه بهتر را برای این کشور و این ملت آرزو و مسألت میکنم.
والسّلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۲

  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰


نکات انتخاباتی رهبر انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگاران صداوسیما پس از شرکت در انتخابات:

1) انشاءالله امروز ملّت ایران نشان خواهند داد که به معناى حقیقى کلمه، حماسه به وجود خواهند آورد.

2) توقّع بندهى حقیر از ملّت عزیزمان این است که همه شرکت کنند؛ و توصیه میکنم که زود حضور پیدا کنند، تأخیر نیندازند

- فى التّأخیر افات - یعنى همین اوّل صبح، در نیمهى اوّل روز، نگذارند دیروقت بشود.

3) من به 31 نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از این حضرات را از نزدیک مىشناختم، بعضى را هم نمىشناختم، لکن اعتماد کردم به همین فهرستهایى که پیشنهاد میکنند و میدهند؛ یکى از آنها را ما گرفتیم و به اعتماد آنها، بقیّهى کسانى را که نمىشناختیم نامشان را نوشتیم.

5) براى ریاست جمهورى هم در بین این حضراتى که هستند، یک نفر را به نظرم رسید و انتخاب کردم. به کسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى کسانِ نزدیک من - خانوادهى من، فرزندان من - مطّلع نیستند که من به چه کسى رأى دادم. وظیفهى مردم است که تحقیق کنند؛ لابد تا حالا تحقیق کردهاند و انتخاب کردهاند کسى را که میخواهند به او رأى بدهند.

6) به این حضرات محترمى که مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اینها هستند، یک توصیه به این عزیزان دارم و آن این است که بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّالنّاس است؛ یعنى حفظ امانت در این مسئله، حقّالنّاس است. همانطور که میدانید حقّالنّاس را انسان بیشتر بایستى رعایت کند و خروج از عهدهى حقّالنّاس سختتر است از خروج از عهدهى حقّالله. لذا است که خیلى باید در این زمینه توجّه کنند.

7) ملّت عزیز ما هم با شوق و انگیزه وارد بشوند؛ بدانند که سرنوشت کشور دست آنها است، و سعادت این ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اینکه فرد شایسته را انتخاب کنند، هم به اینکه اصلاً وارد مرحلهى انتخاب بشوند؛ خود این ورود در مرحلهى انتخاب، تأثیر دارد در سعادت کشور.

8) مخالفین ملّت ایران و دشمنان ملّت ایران سعى میکنند - از مدّتى پیش - کارى کنند که مردم یا مأیوس بشوند یا بدبین بشوند یا تنبلى کنند یا اهمّیّت ندهند، لذا پاى صندوقها نیایند. دیگر حالا کارِ این «کارشکنى» از مطبوعات و رسانهها و خبرگزارىها گذشته، به خود سیاستمداران جبههى دشمن ملّت ایران رسیده؛ آنها هم حتّى دخالت میکنند. شخصیّتهاى معروف سیاسى غربى، آنهایى که وابستهى به جبههى دشمنند، مىبینید که علیه حضور مردم فعّالیّت میکنند.

9) اخیراً شنیدم که از شوراى امنیّت ملّى آمریکا کسى گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید! اگر قرار بود ملّت ایران منتظر بماند که شما چه چیزى را قبول دارید و چه چیزى را میل دارید، آنطور عمل بکند، که کلاهش پسِ معرکه بود.


منبع: http://farsi.khamenei.ir
  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰
رهبر انقلاب صبح امروز (چهارشنبه) در فاصله ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با جمعی از مردم استانهای مختلف کشور، نکاتی را درباره انتخابات پیش‌رو فرمودند که از مهمترین این نکات می‌توان به جملات زیر اشاره کرد:


http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بنده اصرارم بر حضور حدّاکثرى و عمومى ملت ایران به‌خاطر این است که مى‌بینم و میدانم که حضور یکپارچه‌ى مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه‌ى مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتى دشمن مأیوس شد، کارآیى خود را از دست خواهد داد.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بحمدالله روال انتخابات تا امروز روال خوبى بوده است. یکى از نکات برجسته و مثبتى که انسان مشاهده میکند - با خبرهایى که داریم، با اطّلاعات آشکارى که وجود دارد - این است که گفتمان مردم در این انتخابات، گفتمان قانون‌گرایى است ... از بى‌قانونى مردم لطمه دیدند؛ در سال ۸۸ عدم تبعیّت از قانون، لگد زدن به قانون، به کشور لگد زد؛ این را مردم دیدند.
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif با حرکتى که صداوسیما انجام داد یک عدّه‌اى که سالها است نعره میکشند که در این کشور آزادى بیان نیست، خجالت‌زده شدند.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایان هشت نفر بودند آن روز، هشت جور نسبت به مسائل کشور حرف زدند خب نظرات اشخاص محترم است. البتّه بنده حرفهایى دارم، در زمینه‌ى مسائلى که آن آقایان گفتند بنده مطالبى دارم، وقتش حالا نیست؛ ان‌شاءالله بعد از انتخابات اگر من زنده بودم، حقایقى را به ملت ایران عرض خواهم کرد لکن این خیلى خوب بود، براى ما خوشحال‌کننده بود.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif سال ۸۸، آن روز هم شور و هیجان بود منتها همراه با فحش و فضیحت! ... در این انتخابات نه، شور و هیجان هست، احساسات هست، امّا بى‌ادبى نیست، بى‌احترامى نیست. این خیلى باارزش است؛ ما در چهار سال این‌قدر پیشرفت کردیم.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من توصیه‌ى اوّل و اهمّم حضور در پاى صندوقهاى رأى است؛ این از همه چیز مهم‌تر است براى کشور. ممکن است بعضیها - حالا به هر دلیلى - نخواهند از نظام جمهورى اسلامى حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند، آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى. همه باید بیایند.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هر کسى که انتخاب خواهد شد  اگر چنانچه آراء بیشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى که داراى رأى سدید و خوبى باشد، بهتر میتواند از آن رأى دفاع کند؛ میتواند در مقابل معارضین کشور بایستد.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این را ما تجربه کردیم؛ یک جاهایى عقب کشیدیم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ یک چیزى او گفت، ما به خیال یک مصلحتى حرف او را قبول کردیم، دیدیم پایش را گذاشت روى آن حرف، یک قدم آمد جلو؛ دشمن این‌جورى است. در مقابل دشمن بین‌المللى، با اراده‌ى قوى، با احساس عزّت، با اعتماد به این ملت و با توکّل به خداى بزرگ و با حسن ظنّ به وعده‌ى الهى، بایستى راه را انتخاب کرد، با نگاه صحیح، عاقلانه، مدبّرانه پیش رفت.


منبع: http://farsi.khamenei.ir/package?id=22298
  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰

ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل علیه السلام و امام سجاد علیه السلام مبارکباد






  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای درباره‌ی شاخص‌های نامزد اصلح را که برگرفته از ۶ سخنرانی ایشان در سال‌های ۹۱ و ۹۲ است، به ترتیب تاریخ سخنرانی منتشر می‌کند:

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد   ۹۱/۱۰/۱۹
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif نقاط قوت امروز را منهای نقاط ضعف موجود داشته باشد   ۹۲/۰۱/۰۱
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif توانایی مدیریت اجرائی کشور را داشته باشد   ۹۲/۰۲/۰۷
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif معتقد به قانون اساسی و دارای روحیه مقاوم در برابر دشمنان باشد   ۹۲/۰۲/۰۷
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif با برنامه، باتدبیر و باحکمت باشد   ۹۲/۰۲/۰۷
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد   ۹۲/۰۲/۰۷
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif مهذب به اخلاق باشد، به حاشیه‌ها نپردازد و وعده بی‌مبنا ندهد   ۹۲/۰۲/۰۷
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif  تدین، تعهد، آمادگى و توانائی انجام کار بزرگ مدیریت عالی اجرائی کشور را داشته باشد   ۹۲/۰۲/۱۶
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif کارى، مردمى، مقاوم، ارزشى، باتدبیر و قانون‌مدار باشد و درد مردم را حس کند   ۹۲/۰۲/۱۶
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif پیش‌برنده کشور در عرصه‌های مادی و معنوی باشد   ۹۲/۰۲/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif انسانی شایسته‌، وارسته‌، باعزمِ، مؤمن، انقلابى و با همت جهادى باشد   ۹۲/۰۲/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif همتش بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدفهای انقلاب باشد   ۹۲/۰۲/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif شعارهایی بدهد که منطبق با واقعیات کشور باشد   ۹۲/۰۲/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif بتواند با امانتِ کامل بار سنگین ریاست جمهوری را بر دوش بکشد   ۹۲/۰۲/۲۵
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif بتواند برای بازکردن گره مشکلات، ایستادگی، عزت ملی و آینده کشور تلاش کند   ۹۲/۰۳/۰۶
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif ریخت‌و‌پاش و تبلیغات زیاد از اندازه نداشته باشد   ۹۲/۰۳/۰۶
همچنین می‌توانید گزیده صوتی این بیانات را از اینجا گوش دهید.
  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰

غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.

خبرگزاری فارس: غلامعلی حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مجلس ایران، غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم ایران اسلامی خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند. متن نامه انصراف حدادعادل به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران

در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره­ انتخابات ریاست جمهوری توجه شما مردم عزیز را به نکات زیر جلب می­کنم:

1- اینجانب که از سال 1341 با کاروان نهضت امام خمینی(ره) همراه بوده و از بهمن 1357 تا کنون در صحنه­ های انقلاب و مسئولیت های مهم و سنگین اجرایی و قانون گزاری حضور داشته­ ام ، روش و بینش «اصول­گرایی» را در عرصه­ سیاست با تعالیم اسلام و قرآن و آرمانهای امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی و منافع و مصالح کشور منطبق و موافق می­دانم و خود را اصول­گرا می­شناسم و به این صفت افتخار می­کنم.

2- پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات ریاست جمهوری هدف اصلی خود می­دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می­توان آرامش و امنیت و عقلانیت را که لازمه­ ایجاد حماسه­ سیاسی و حماسه­ اقتصادی است بر کشور حاکم کرد و بر این اساس خود را موظف می­دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی­ واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.

3- شرکت اینجانب در ائتلافی که به«ائتلاف سه­ گانه» یا «ائتلاف پیشرفت» موسوم شد دقیقاٌ برای آن بود که نامزدهای اصول­گرا در رقابت با یکدیگر سبب شکست اصول­گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­گرایان عهد و پیمان بسته­بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده­ ام.

4- با نزدیک شدن به ایام ثبت نام نامزدها و حوادثی که در آخرین ساعت روز آخر ثبت نام روی داد و نگرانی­ هایی از باب تکرار حوادث تلخ سالهای گذشته به­ ویژه فتنه­ ی سال 88 را پدید آورد لازم دیدیم منتظر مشخص شدن آرایش سیاسی نامزدها بمانیم و پس از آن به مصلحت دیدیم که با شرکت در تبلیغات انتخاباتی و خصوصا با استفاده از فرصتهای صدا و سیما و مناظره­ ها، دیدگاه ها و برنامه­ های خود را به اطلاع ملت برسانیم. اینجانب تصمیم گرفتم مواضع خود را در مناظره­ ها و برنامه­ های صداو سیما به روشنی و صراحت اعلام نمایم و حتی در این مناظره­ ها از بیان نقد نسبت به مواضع بعضی از نامزدهای اصول­گرا نیز دریغ نورزم.

5- اینجانب در سخنان خود در چند ماه گذشته و به­ ویژه در هفته ­­های اخیر ضمن تأکید مکرر بر اینکه مشکل عمده­ ی امروز مردم مشکل اقتصادی است و وظیفه ­ی اول دولت آینده حل این مشکل می­ باشد، همواره کوشیدم تا از دادن وعده ­های فریبنده و غیر عملی که تنها به قصد جلب رای مردم داده می ­شود خود داری کنم. سعی کردم از سیاه نمایی و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب و خدمات دولتها بپرهیزم و موجب یأس و ناامیدی مردم نشوم. کوشیدم تا سخنی بر خلاف مصالح کشور و امنیت ملی بر زبان نیاورم و دل دشمنان انقلاب را شاد نکنم. تلاش کردم آرمانهای امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را که از دل و جان به آنها اعتقاد دارم فراموش نکنم. امیدوارم در آنچه گفته­ ام توانسته باشم رضای خداوند و رضایت مردم را جلب کرده باشم.

6- اکنون بر پایه­ ی این مقدمات، امروز دوشنبه 20 خردادماه 1392 با در نظر گرفتن واقعیت های پیش رو در صحنه­ ی انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ای که از آغاز حضور در ائتلاف داشته ­ام به عهد خود وفا می­کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می­نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم. امیدوارم سایر نامزدهای اصول­گرا نیز در این لحظه­ ی خطیر و حساس به وظیفه­ ی خود عمل کنند برادرانه و مشفقانه توصیه می­کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­­ ی دوم، رقابت میان دو اصول­گرا باشد.

7- با انصراف خود از مردم عزیز می­خواهم معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب را در رای دادن به نامزدها دقیقا رعایت کنند و به کسانی رأی دهند که به مبانی جمهوری اسلامی معتقد بوده و شجاع و بانشاط و توانمند باشند و از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند و پاسدار خون شهیدان و فداکاریهای ایثارگران عزیز و خانواده­ معظم شهدا باشند تا درخشش انقلاب اسلامی در فضای ظالمانه و ظلمانی نظام سلطه­ی جهانی روز به روز افزونتر گردد.

8- وظیفه­ خود می­دانم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی اینجانب صمیمانه و صادقانه تلاش کرده­اند و یا در اجرای برنامه­های صدا و سیما مرا یاری نموده­اند سپاسگزاری کنم. از اینکه نمی­توانم با هیچ زبان و قلمی از عهده ­ی شکر محبتهای آنان برایم از همگان پوزش می­خواهم.

9- وظیفه دارم از شورای محترم نگهبان که اینجانب را واجد صلاحیت نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تشخیص داده­ اند تشکر کنم. همچنین موظفم ازصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای مناسبی برای بیان دیدگاهها و برنامه­ های نامزدها بوجود آورده سپاسگزاری نمایم. از عموم نمایندگان رسانه­ ها، چه رسانه­های مکتوب و چه رسانه­ های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به این جانب اطلاع رسانی مفید و سازنده­ کرده­اند نیز تشکر می­کنم.

10- امیدوارم ملت مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی ایران با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 24 خردادماه 1392 حماسه­ ی سیاسی ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب » به یک «انتخاب خوب» دست یابند و زمینه را برای خلق «حماسه اقتصادی» با مدیریت دولت آینده و وحدت و همت ملت فراهم سازند. امیدوارم حاصل همه­ی تلاشها و نتیجه ­ی انتخاب همگان به خیر و صلاح کشور باشد و مایه­ عزت و ارجمندی بیشتر ملت ایران و تضمین کننده ­ی دوام و بقای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی.  

والعاقبه للمتقین

غلامعلی حداد عادل

  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عاشورا :در اجرای ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آیین نامه اجرایی به آگاهی اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر وحیدیه می رساند که انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در روز جمعه مورخ 92/3/24 برگزار می شود و اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر وحیدیه به شرح زیر می باشد:

1 - آقای غلامرضا احمدی فرزند محمدحسن کد نامزد 1246

2 - آقای محمد افشار فرزند محمود کد نامزد 1278

3 - آقای مسعود افشار فرزند خداوردی کد نامزد 1279

4 - آقای نصراله امینی فرزند سیف اله کد نامزد 1297

5 - خانم لیلا امینی سراب بادیه فرزند حبیب الله کد نامزد 1412

6 - آقای نادر بدیعی فرزند علی کد نامزد 1461

7 - آقای رضا بغدادی فرزند احمد کد نامزد 1474

8 - آقای مجید بقائی فرزند حسن کد نامزد 1478

9 - آقای علی اکبر پردل پاشاکی مشهور به علی فرزند عنایت اله کد نامزد 1492

10 - آقای محمدرضا تهی دست فرزند محمد کد نامزد 1525

11 - خانم سکینه حبیبی مشهور به ماهرخ فرزند اسداله کد نامزد 1592

12 - آقای نقی حق وردی فرزند کرمعلی کد نامزد 1624

13 - آقای علیرضا خدادادی فرزند عباس کد نامزد 1645

14 - آقای محمد خراسانی فرزند ابوالفضل کد نامزد 1647

15 - آقای علی خزائی فرزند کرم رضا کد نامزد 1654

16 - خانم کلثومه رحیمی فرزند فرهاد کد نامزد 1724

17 - آقای حمید رستمی فرزند اصغر کد نامزد 1727

18 - آقای بهروز سلگی فرزند علیمحمد کد نامزد 1829

19 - آقای بهزاد سلگی فرزند قا سمعلی کد نامزد 1841

20 - آقای عباس شش دهی راد فرزند محمد ولی کد نامزد 1867

21 - آقای محمدرضا شیرعلی بیکی مشهور به نوید فرزند مجید کد نامزد 1878

22 - آقای علی صفائی یارعزیز مشهور به صفائی فرزند لطیف کد نامزد 1915

23 - خانم فهیمه عرب بافرانی فرزند محمدتقی کد نامزد 1959

24 - آقای امیر فرد فرزند مسلم کد نامزد 2141

25 - آقای حسن رضا کرمی فرزند صفر علی کد نامزد 2417

26 - آقای رزاق کیانی فرزند امن اله کد نامزد 2462

27 - آقای احمد لطفی فرزند علی اکبر کد نامزد 2471

28 - آقای محمود محمدی فرزند گل محمد کد نامزد 2495

29 - آقای مرتضی محمدی موسوی فرزند سید غلامرضا کد نامزد 2512

30 - آقای محسن محمودوند فرزند محمدحنیفه کد نامزد 2514

31 - آقای داود مغانی فرزند گلابعلی کد نامزد 2562

32 - آقای مسعود ناجی فرزند قاسم کد نامزد 2612

33 - آقای مهدی هفت لنگی فرزند جمشید کد نامزد 267

توجه :

1- نظر به اینکه تعداد اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر 7 نفر است، رأی دهندگان در روز اخذرأی فقط اسامی تعداد حداکثر 7 نفر را می توانند دربرگ رأی بنویسند .

2- هیأت اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری شهریار در اجرای ماده 52قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذرأی، آماده دریافت شکایات انتخاباتی می باشد .

3- شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره 1 ذیل ماده 70 آیین نامه اجرایی ، مشخصات شاکی یاشاکیان شامل نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، نشانی محل کاریا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد .

  • سلمان فارسی
  • ۰
  • ۰
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم در سخنرانی روز اول فروردین امسال در حرم مطهر رضوی، «آنچه که برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم» را اینگونه توصیف کردند: «امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی که وجود دارد. این را همه توجه کنند؛ رئیس‌جمهورِ هر دوره‌ای باید امتیازات کسبی و ممکن‌‌الحصول رئیس‌جمهور قبلی را داشته باشد، ضعفهای او را نداشته باشد.»۹۲/۰۱/۰۱
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با بررسی بیانات هشت سال اخیر رهبر انقلاب درباره دولت‌های نهم و دهم، نقاط ضعف و قوت این دولت‌ها را استخراج و در صفحه ویژ‌ه‌ی انتخابات منتشر کرده است. علاقمندان می‌توانند گزیده‌ی این بیانات را در قالب جدول و متن از لینک‌های زیر دریافت کنند:





دریافت جدول با اندازه بزرگتر >
PDF
  • سلمان فارسی